shape
shape

91014441 - 021

پشتیبانی

0

سبد خرید

91014441 - 021

پشتیبانی

فروش عمده تابلو برق | ارسال به سراسر ایران

23 مهر 1401

اخبار و مقالات

خرید عمده تابلو برق

برای راه اندازی و کنترل تجهیزات برقی تابلو برق کمک فراوانی می‌کند. تابلو برق ساختمان کاربرد‌های بسیاری دارد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تابلو برق ساختمان، نوع و جنس آن آشنا کنیم.

مشتریان عزیز برای خرید عمده تابلو برق با قیمت عمده و تنوع بالا حتما به سایت سگال نیرو سر بزنید.

با خرید به صورت آنلاین سبب کاهش هزینه خود وهمچنین از مزیت ارسال رایگان در تهران و سایر نقاط کشور گروه صنعتی سگال نیرو بهره مند می‌شوید.

آدرس دفتر ما

تهران کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج، شهر قدس بلوار ۴۵ متری انقلاب، روبروی صنعت چهارم نقشه کوچه نبش کوچه نوبهار

شماره تماس

021_46891488

 

تابلو برق چیست؟

تابلو برق یک قطع کننده بار اضافه، مدار الکتریکی است. که از تمامی تجهیزات رله کنترل و نمایشگر، کلید مغناطیسی، محافظ جان، کلید‌های اتوماتیک تشکیل شده است.

و اینکه تمامی لوازم نمایشگر جریان، توان، فرکانس، ولتاژ بر روی آن کار گذاشته می‌شود. برای جلوگیری از شوک الکتریکی و حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر عوامل محیطی و آتش سوزی از تابلو برق استفاده می‌کنند. اگر در جریان برق اختلالی ایجاد شود، تابلو برق با شناسایی مشکل و خطا به کمک تجهیزات لازم، جریان را قطع می‌کند.

خرید عمده تابلو برق در انواع مختلف، اندازه‌های متفاوت و قیمت بسیار عالی را به سگال نیرو بسپارید.

 

 انواع تابلو برق

تابلو برق را می‌توان از لحاظ کاربرد، محل نصب و سطح ولتاژ دسته بندی کرد.

 

تابلو برق از لحاظ کاربرد

تابلو از جنبه کاربردی به دو گروه تقسیم می‌شوند.

تابلو‌های کنترل: هدف این تابلو کنترل سیستم است. که با توجه به تجهیزات مشخصی که دارد، فرمان کنترل و حفاظت مناسب را می‌دهد.

تابلو توزیع: تابلویی که از نظر نوع ساختار به دیواری، روکار، ایستاده و روی سکو و جنس آنها از لحاظ نوع محل و کاربرد به فلزی و پلاستیکی تقسیم می‌شوند.

 

تابلو برق از جنبه‌ی سطح ولتاژ

این مدل تابلو‌‌ها هم از لحاظ ولتاژعموما به دو دسته تقسیم می‌شوند.

فشار ضعیف(LV): تابلوLV دارای ولتاژ١٠٠٠ولت است. و در مرکز کنترل موتور، استارتر موتور، حفاظت و تغذیه مصرف کننده‌ها باس کوپلر و سوئیچینگ مدار ورودی کاربرد دارند.

فشار متوسط(MV): تابلوMV بین یک کیلو ولت تا ۳۶ کیلو ولت ولتاژ دارد. این تابلو در پست‌های برق هم استفاده می‌شوند. و اصولا تغذیه آنها از خروجی ژنراتور با ترانسفورماتور است. تجهیزات تابلو فشار متوسط سکسیونر و بریکر و همچنین تجهیزات و اندازه گیری ولتاژ، رله، ترانس جریان هست.

از انواع تابلو‌های فشار متوسط می‌‌توان به تابلوهای فشار و تابلوی کمپکت اشاره کرد. که تجهیزات این مدل تابلوها کلیدزنی و قطع و وصل درون محفظه‌ی  گاز یا خلأ است. اندازه‌ی تابلوهای کمپکت نسبت به تابلوهای فشار متوسط کوچکتر است.

برای خرید عمده تابلو برق  سگال نیرو در خدمت شما است..

فروش عمده‌ای  قاب تابلو برق

قاب تابلو برق یک محفظه‌ای هست که تمام تجهیزات الکتریکی در آن قرار دارد و همین امر سبب می‌شود که قاب تابلو برق کارایی بسیار بالایی داشته باشد. این قاب‌ها در انواع گوناگون و ساختار‌های متفاوت وجود دارند.که فروش عمده‌ای قاب تابلو برق با تنوع بالا و جنس عالی توسط فروشگاه اینترنتی سگال نیرو انجام می‌گیرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

 

تابلو برق ساختمان

در داخل ساختمان‌ها تابلو‌های برق به سه دسته تقسیم می‌شوند. تابلوی تقسیم واحد، تابلوی اصلی، تابلو عمومی

تابلو تقسیم واحد(جعبه فیوز): محل نصب این تابلوها معمولا در ورودی هر یک از واحد‌های ساختمان یا آشپزخانه‌ها است. که در نقشه‌های برق با نماد DP آن را مشخص می‌کنند. این تابلوها در هر واحد مسکونی نقش تغذیه مدار پریز‌ها و روشنایی را دارند.

تابلو تقسیم واحد کاملا جریان ضعیف و تغذیه  پریز‌های برق و روشنایی را از هم تفکیک می‌کند.

در صورت بروز اتصالی یا خطا، فقط همان قسمت از ساختمان درگیر و ازمدار خارج می شود، که این یکی از مزایای تابلو تقسیم واحد است.

تابلو اصلی‌(تابلو کنتور) : این مدل تابلو برق همه‌ی واحد‌های ساختمان و محیط‌های مشترک را تامین می کند که آن را در ورودی ساختمان قرار می‌دهند. نماد آن در نقشه ساختمان DPM است، و کابل از قسمت پایین وارد کلید فیوز‌‌ها می‌شود.

تابلو عمومی(مشاعات) : تابلو، برق بخش‌هایی از ساختمان مانند پارکينگ، راه پله، حیاط و بام را فراهم می‌کند. و کلیه افراد ساختمان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. به همین دلیل آن را در پیلوت ها قرار می‌دهند.

تغذیه سیستم های موتورخانه، آنتن مرکزی، آسانسور، آیفون و اعلام حریق توسط این تابلو‌ها انجام می‌شود. و اینکه در نقش‌های ساختمان با نماد GP  مشخص می‌شود.

برای اطلاع از قیمت فروش عمده‌ای قاب تابلو برق با شماره پشتیبانی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 021_46891488

 

کلام آخر

برای بررسی و توزیع انرژی  برق در مدار و کنترل تابلو برق یکی از مهمترین تجهیزات لوازم الکتریکی است. تابلو برق به دلیل وظیفه مهم و اساسی که دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل هنگام تهیه‌ی تابلو برق بسته به نیاز و معیاری که دارید، تابلو برق مناسب را انتخاب کنید. فروشگاه ‌های اینترنتی و معتبر گروه صنعتی سگال نیرو برای خرید عمده تابلو برق، پیشنهاد بسیار عالی است.

ارسال رایگان به تهران و سایر نقاط کشور وهمینطور تخفیف در صورت خرید مبالغ بالا از دیگر مزایای خرید از گروه صنعتی نیرو است.

 

آدرس دفتر ما

تهران کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج، شهر قدس بلوار ۴۵ متری انقلاب، روبروی صنعت چهارم نقشه کوچه نبش کوچه نوبهار

شماره تماس

021_46891488

blog

نویسنده مطلب

تیم مدیریتی سگال

تعداد مشاهده

683

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه

تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

shape

24 Hour Support

021 - 91014441

Product Quality Guarantee

Buy The Best Product Available

7 Days Opportunity To Return The Goods

Product Return Guarantee up to 7 Days

Secure Payment Through The Bank Portal

Security in Online Shopping

wave wave
تماس با ما